Tuesday, October 5, 2010

Noe for en tenåring!

Hei Bloggere!

Denne gang har jeg et tenåringskort jeg vil vise dere. Kortet er som vanlig laget til en del utfordringer. Men først vil jeg fortelle om en liten episode som skjedde litt tidligere. I går var vi nede på det nye senteret som har kommet i nabolaget. Vi var inne på en klesbutikk som ei venninne av meg driver. Isabell var så heldig at hun fikk seg ei drikkeflaske og en liten veskepose fra henne. Dette har hun lekt med i hele dag og for en liten stund siden kom hun til meg og spurte: Mamma, kainn æ få pænga? 1000kroner? Pænga, mamma! :-) det starter tidlig, Isabell er bare 2 og et halvt år, hehe. Jeg er litt redd for at hun kommer til å bli litt dyr i drift når hun blir eldre. Hun elsker sko! Så ei lita ei med skofetisj og som ber om tusen kroner lover ikke godt, hehe.

Så over til kortet mitt igjen. Dette stiller jeg med i disse utfordringene:

Hi Bloggers!

This time i have made a card for a teenager. As usual this card is made for several challenges. But first i want to tell you about a funny little insident. Yesterday we went down to the new mall that has been buildt in the neighbourhood. We went into a store that one of my friends own. Isabell was so lucky that she received a bottle and a little bag from my friend. This items she has been playing with all day. A little moment ago she asked me: mommy, can i get money...1000 kroner, (about $170)money, mommy?! :-) They start early, Isabell is only 2 1/2 years old, hehe. She loooooves shoes! So a little girl wit a shoefetish that asks for a lot of money....that doesn`t look good, hehe.


Well, over to my card again. This card i am entering in these challenges:

Crafts and Me - Challenge #14 Something for a teenager
Flutter by Wednesday - Challenge #124 Sparkle and shimmer with your butterfly, fairy or angel
The Play Date Cafè - Challenge #49 Colourchallenge


Alphabet challenge - W for wings
Mami Doodles - Challenge #11 Girls Birthday
Inchy Winchy Designs - Challenge #62 Sparkly glitter.
Gingerloft - Challenge #3 All that glitters or blings


Jeg slet litt med farge komboen. Men jeg fant noen farger som muligens kvalifiserer. Jeg har virklig begynt å like fargelegging selv om jeg ikke er så kjempeflink enda. Jeg sliter litt også med at jeg ikke har tusjer i de riktige tonene som jeg trenger, men det får komme etterhvert.

I struggeled a bit with the color combo. But i found some colours that hopefully qualifies. I have really started to like colouring even though i don`t colour so well yet. I am short of colours in the right shades but i have to buy them later.


11 comments:

Danni said...

Super fun card! thanks for playing along with my flutter by challenge!

Lisa Somerville said...

Cute image, wonderful coloring! Thanks for playing at the PDCC.

Ruby said...

A great card, love the image and the use of our colours! Oh dear, she likes shoes already, there goes all your card making supplies money!! Thanks for playing along with us at the PDCC.

pojjo said...

wow så snyggt kort och du målar ju så himla fint. Jag känner mig som en 3 åring med kritor då jag ser hur fint du färglägger dina bilder... *ler*
Blomman är så vacker också.
Min svärmor var hit igår och såg blomman du gjort till mog... hon tyckte som jag, att den är underbar *ler*

gina g said...

Lovely card , love the image and the colours are fab. Thanks for joining us at Crafts and Me for our challenge this time. luv gina xx

Sarah Anderson said...

Such a fun card, thanks for playing at the play date cafe :)

Shelley said...

What a fab card, love the added glitter. Thanks for joining in this weeks Incy Wincy Challenge.
Hugs Shelley xx

Mami Doodles said...

Fabulous card for a teen. Thanks for taking part in the Mami Doodles challenge.

Lesley said...

Lovely card! Thanks for taking part in the Alphabet Challenge xx

made by fifi said...

fab card -thanks for joining in the alphabet challenge x

Anonymous said...

Wow! Sooo adorable! Thanks for joining in the Mami Doodles Challenge. xx

Related Posts with Thumbnails