Monday, January 10, 2011

WhoopsiDaisy-No Designpaper

Hei Bloggere!

Da er vi godt i gang med utfordringene i det nye året. Denne gangen får du ikke bruke design papirer så dermed må du lage dine egne bakgrunner. Du kan embosse, stemple, heat-embosse, distresse...ja hva det enn måtte være. Men du får IKKE bruke design papirer what so ever! Damene i designteamet har vært svært så kreative så gjerne ta en titt i bloggene deres å finn ut hva de har gjort. Dessuten hopp over til WhoopsiDaisy å ta utfordringen. Joanna Sheen har denne gang sponset £10 som du kan handle for i hennes nettbutikk. Her fins masse flotte produkter. Jeg har også en god nyhet å komme med. Jeg har fått tilbud fra WhoopsiDaisy`s big boss om å være med som fast DT medlem. Dette har jeg takket ja til. Jeg stortrives sammen med jentene som har vært svært imøtekommende og har en utrolig kreativitet. Og for ikke å snakke om Linnie`s fantastiske bilder. Det er virkelig en ære å bli spurt. Tusen takk, Linnie!

Så over til mitt inspirasjonskort. Jeg har valgt å bruke glimmermist på de to bakre panelene. Lilla og en helt lys blå. Deretter svertet jeg det bakerste panelet enkelte plasser med rosa distress ink. Stemplene er som vanlig fargelagt med ProMarkers.

Hi Bloggers!

We are finally well ahead with this new year`s challenges. This time the challenge is not to use any design papers so then you have to make your own background. You can emboss, stamp, heat-emboss, ink it up.....yeah, what ever suits you. But you can NOT use designer papers what so ever. The ladies in the DT has been really creative so please visit their personal blogs to see what they have been up to. Also pop in the WhoopsiDaisy challenges and play with us. Joanna Sheen is this time donating a £10 voucher for you to use in her shop. Here you can find some great stuff.
I also have great news. I have been asked by Linnie at WhoopsiDaisy to stay on the team as a permanent DT member. Of course i said yes. I love working with the gals. They are so awesome and extremely creative. And not to mention Linnie`s fantastic images. And i am so honoured to be asked. Thank you Linnie!

Next, my inspiration card. I have chosen to use glimmermist on the two backpanels. Purple and a light blue. And then i inked some parts of the edges with pink distress ink. The stamps are as usual coloured with ProMarkers
.


Bildet under er det eneste bilde du kan se skimmeret i papiret.

The image below is the only one you can see the shimmer in the paper.


Jeg satte sammen de to stemplede bildene med 3D puter for å få litt dimensjon på kortet.

I asembelled the two stamped images with 3D pillows to get some dimention to the card.



Blomsten satte jeg sammen av en håndsydd blondeblomst og et par prima blomter. jeg har stæsjet den opp med litt glitterlim.

The flower i have asembelled by using a handstitched laceflower and a couple of prima flowers. I also had some glitterglue on it to make it pop a bit more.

3 comments:

Bodil said...

Kjempefint kort, så flott den blomsten ble.
klem :)

pojjo said...

vilket underbart kort du har gjort :D

Sassy Scrapper said...

Beautiful card Mona. You did a fabulous job with this lovely image and coloured her in beautifully. The back ground and moon is gorgeous. Great job sweetie!
Hugs Bon

Related Posts with Thumbnails