Sunday, June 1, 2014

La deg inspirere #6

Heisann alle sammen!

Leeeenge siden sist jeg har vært kreativ. Og dessverre blir det nok en liten stund til jeg er tilbake for fullt. Vi er på flyttefot og dermed er alt scræppestæsjet mitt pakket i esker. Nå har det klødd lenge i fingrene så siden det nå var min tur til å åpne månedens utfordring hos ProMarker Norge, har jeg plukket fram noe av tingene mine. Det går bare så uendelig treigt siden jeg har så mange esker jeg må lete gjennom for å finne det jeg trenger.

Vel.... i allefall har jeg fått knotet sammen et kort. For å la deg inspirere må du hoppe over til ProMarker Norge. Der finner du et bilde du kan la deg inspirere av.


Motivet jeg har brukt her heter Blanche og er fra Saturated Canary. Du kan finne det her.
Jeg merker at jeg er litt rusten med tusjene mine. Ble ikke helt fornøyd med fargeleggingen, men jeg får bare øve meg litt mer så jeg kanskje kan klare å utvikle meg.


Fargene jeg har brukt er disse:

Hud: Vanilla, Saffron, Oatmeal, Sunkissed pink, Tan
Hår: Burnt umber, Chestnut, Terracotta, Spice, Honeycomb
Øyne: Cobalt blue, Arctic blue
Lepper: Burgundy, Berry red, Lipstick red
Kjole: Indigo blue, China blue, Powder blue


Da er det bare for dere å sette i gang å være kreativ. Vi blir svært glad hvis dere har lyst å være med på utfordringen denne måneden hos ProMarker Norge. Så kom igjen!

Utfordringer jeg deltar i:

Crafting at the weekend - Allways anything goes
 Hiding in my craftroom - Freestyle
Time 4 Scrap - Anything goes
Art by Miran - Anything goes
Crafty Catz - Anything goes
Left of Center Creative Challenges - Girly
Sister Act Card Challenge - Anything goes
4 Crafty Chicks - Crazy egg (Anything goes)
Crafty Girls - Anything goes
Cute card Thursday - Blues and hues



No comments:

Related Posts with Thumbnails