Tuesday, September 28, 2010

Halloween!

Hei Bloggere!

Jeg er ikke akkurat så kjempeflink med halloween-tema men jeg har prøvd meg likevel. Bildet er hentet fra filmen Van Helsing, som for de av dere som ikke vet, er en vampyrfilm. Synes det passet god å bruke akkurat dette bilde på dette kortet. Det er jo meningen at halloween skal være litt spooky, og det synes jeg dette bildet er. Dette kortet stiller jeg med i disse utfordringene:

Hi Bloggers!

I am not seriously great at making creations with the halloween-theme but i have tried it anyway. The Picture is from the moovie "Van Helsing" which for those of you that don`t know, is a vampire moovie. I thought this picture fit very well to this card. Halloween is supposed to be a little spooky, and that`s exactly what this picture is. This card i am entering in these challenges with:


Sketchy Colors - Utfordring #40 Fargeutfordring (grønn, brun, gul og oransje)
GingerLoft Challenge - Challenge #2 Happy Haunting (halloween theme)
Totally Papercrafts - Challenge #35 A kind of magic
Creative card Crew - Bloomin` Marvellous




5 comments:

Miss StampAlot said...

Kjempefint kort, med ett stilig motiv =)

pojjo said...

så läckert kort :) häftigt bakrundspapper ler

Emma said...

Fabulous, love the colours & details.
Thanks for joining us at Totally Papercrafts & good luck.
Hugs Emma x

Marianne said...

Disse fargene er perfekt til Halloweenkort, og jeg synes ditt kort ble rååååstilig!!!!
Takk for at du deltar hos Sketchy Colors, og lykke til!
Klem, Marianne:)

Tami said...

This card is so unique Thanks so much for playing at Gingerloft I love your card:)

Related Posts with Thumbnails