Saturday, September 11, 2010

Mitt bidrag til en god sak

Hei Bloggere!

Som jeg skrev i et tidligere innlegg så har Sue en litt spesiell candy. Hun vil gjerne ha hjelp til å lage kort som skal selges for å få inn penger til Ovarian Cancer Research. Kortene skal sendes til henne.

Jeg stiller med dette kortet i 2 andre utfordringer også. Dene ene er Anonyme Scrappere hvor vi fikk et bilde å tolke. Jeg valgte å gå for fargen turkis. Den andre er Midnight Madness Sketch Challenge hvor vi skulle følge en gitt skisse.

Hi Bloggers!

As i wrote in an earlier publication, Sue has a really special candy. She wants help to make cards to sell for a fundraiser to Ovarian Cancer Research. The cards we have to send to her.

I am also entering with this card in 2 other challenges too. One is Anonyme Scrappere that has given us an inspiration picture. I have chosen to go for the colour teal. The other challenge is Midnight Madness Sketch Challenge where we got a sketch to follow







15 comments:

Bodil said...

Nydelig kort, så fint bilde og en flott blomst.
Ha en fin kveld :)

Anne said...

Utroolig flott kort! Skikkelig lekkert, alt passser kjempegodt sammen.
Takk for at du deltar hos AS. :)

Takk også for koselig kommentar i bloggen min. Ang. big shot-en så er jeg veldig fornøyd med den, den er ikke tung å sveive. Men jeg har ikke prøvd noen andre typer stansemaskiner da, utenom ck-tanga, så jeg har jo ikke noe å sammenlikne med. :P Jeg vet bare at jeg antakelig hadde kjøpt epic six om det ikke ble big shot. Jeg vet ikke helt om dette var til noe hjelp, men noe du kan gjøre er å søke opp de forskjellige maskinene på youtube, der ligger videoer der folk demonstrerer maskinene. Lykke til. :)

Klem fra Anne.

Connie M. said...

Wow, Mona...this is such a beautiful and calming card! Love the pretty colors, and the great flower!! Thanks so much for playing this week in the Midnight Madness Sketch Challenge! Hugs!

Connie M.
MMDT-GD

Valerie said...

Such a lovely card. I love the images, the colors and the crochet flower. One word sums it up; beautiful.

Anonymous said...

Dette var lekkert Mona. Grattis med fin blogg.
Stå på. Og lykke til.
Hilsen Ingrid ( venn av Anita og Bjørn)

Gunn (MsPlum) said...

Hi Mona!
Så nydelig! Veldig lekkert med alt det turkise. Virkelig lekkert!

Takk for at du deltar på utfordingen til Midnight Madness!

Mvh
Gunn
MMSC DT

Denise @ kc242 said...

What an divine fairy card. Love the colors that you chose, they are so calm and peaceful! What a beautiful take on the sketch challenge. Thanks so much for joining us this week at Midnight Madness!
Denise
MMDT
I also have blog candy if you are interested!

Lovely Linda said...

Hello Mona - this is divine! I love everything about your card - what a gorgeous nostalgic feel you have created! Your sentiment is perfect too! This is a favourite with me Mona! Love it! it is great to have you play along for this weeks Midnight Madness Sketch Challenge and would love to see you again! {{{hugs}}}
Linda MMSC Design Team

Holly said...

absolutely stunning and beautiful... Thanks for playing with us this week at Midnight Madness.

Holly
MMSC-GD

Anja´s kortkreasjoner said...

Så stilig kort, og for en flott ide å lage kort for å hjelpe. liker detaljene. tusen takk for at du bidrar hos oss i Anonnyme Scrappere
Klem, Anja

Camilla said...

Så nydelig kort! Vakkert motiv, og herlig ordtak!
Elsker fargene!!
Flott!
:D

Trine Lise said...

Kjempe nydelig kort og et veldig godt formål å donere det. Takk for ditt bidrag til AS. -klem-

Anette said...

Kjempeflott kort! Nydelig blåfarge!
Takk for ditt bidrag!
Klem Anette - anonyme scrappere.

Gunn (MsPlum) said...

Hei Mona!
Gratulerer med nok en Remarkable Award! Får jeg lov til å legge dette kortet også på Facebook?

Mvh
Gunn
MMSC DT

Hayley @ funkyfarmscrapbookbarn.co.uk said...

This is beautiful, I love all the detail! :)

Related Posts with Thumbnails