Tuesday, August 3, 2010

Da er jeg i gang!

Hei bloggere!

Det har tatt litt tid før jeg omsider klarte å få til dette med blogging. For sånne "tekniske vidundere" som meg, så har det vært en dans på roser. (ehh... ikke helt)

Denne siden er tiltenkt min lille hobby. Mona`s bittelille scrappekrok er navnet på det ultralille krypinnet jeg har under trappa. At jeg klarer å få til noe fornuftig under der er helt utrolig.:-) Med så liten plass trenger jeg bare å snu meg så finner jeg plutselig ikke noe på grunn av alt rotet som bare dukket opp... ja, bare helt sånn plutselig. Forstå det den som kan:-)

Vel, i allefall kommer mine arbeider inn her, og senere skal jeg også prøve meg på å lære bort ting jeg lager. Håper dere liker den lille bloggen min. Takk for at dere stikker innom. Og takk for alle søte kommentarer dere legger igjen. Jeg setter stor pris på det.

Now i`m gonna do this in english too


Hi bloggers!

It has taken me a bit of time to get this blog ready. For "technical wonders" like me, this has been a picnic... ehhh not.:-)

This page i have dedicated to my tiny hobby. Mona`s tiny scrappingcorner (Mona`s bittelille scrappekrok) is the name of my ultratiny little corner under the stairs. It is a wonder that i can create something almost usable since i don`t have to do more than turn away from the corner and....boom there`s the largest pile of mess you have ever seen. How it got there... i don`t know:-) Can you understand that?

Well, in any case... my work is beeing published on this sight. And further down the road i am gonna try to publish some tutorials. I hope you enjoy my new blog and thanks for stopping by, leaving such wonderful comments on my work. I really appreciate it.

3 comments:

Dorthe said...

Hej Mona.
Tillykke med din nye blog. Den håber jeg bestemt du bliver glad for (jeg elsker min blog)
Jeg har selvfølgelig meldt mig som fast følger her, og kan prale af at jeg er den første :) ...
Jeg synes allerede din blog ser fin ud, det kan du da vist sagtens finde ud af... og ellers spørg bare... det er ikke sikkert jeg kan hjælpe, men jeg gør gerne et forsøg.
Tak for den fine plads linket til min candy har fået :)
Knus fra Dorthe

Bonnie aka Cinnabon said...

Hi MOna!

Nice blog! I can see that you've but alot of work in to it already! Of to explore your scrappy work!

pojjo said...

HAHA.. du är ju bara för kul *ler*
Samma sak händer på mitt scrapbooking bord också. Min man frågade om jag haft krig på bordet hihihi
Kram Johanna

Related Posts with Thumbnails