Sunday, August 29, 2010

Jeg har vunnet min første utfordring! Yei!

Hei Bloggere!

Jeg skulle bare sjekke mailen min om jeg hadde fått noen meldinger. Jeg ventet en mail fra Johanna, så jeg åpnet den i den tro at hun svarte på mine spørsmål. Men der kan du tro at jeg ble overrasket. Hun gratulerte meg med seieren i Månadens Utmaning som er en Svensk utfordringsblogg. Selvfølgelig MÅTTE jeg jo sjekke. Senil som jeg er så husket jeg jo selvfølgelig ikke helt hvilket bidrag jeg hadde sendt til denne, hehe. Men der sto det sort på hvitt at jeg hadde vunnet. Jeg ble jo selvfølgelig utrolig glad. Mannen min ler bare over oppstandelsen og sier: "Jeg tør ikke å tenke på hvordan du hadde kommet til å reagere dersom du hadde vunnet i lotto siden du blir så glad over dette. Jeg tror du hadde kommet til å stryke med hvis det hadde skjedd, hehe." I allefall, her er bidraget mitt:

Hi Bloggers!

I was just checking my mail to see if i had gottn any messages. I was waiting for a mail from Johanna, so i opened the mail from her anticipating that she had some answers on my questions. But guess what a surprise i got. She was congratulating me with the victory in "Månadens Utmaning", a Swedish challengeblog. OF COURSE i had to check it out. Well, senile little ole me didn`t remember what contribution i had submitted, hehe. But there it was, black on white that i had won. Of course i got really happy. My husband just laughs at me and says: "I don`t dare to think about how you would react if you win the lottery when you get so happy winning this. I think you would pass out if that had happened, hehe". Well anyway, here is my contribution:


7 comments:

Bodil said...

Gratulerer med seier :) Det var et utrolig nydelig kort og da :)
Klem :)

pojjo said...

HIhihi.... Hurrra vad du är bra *ler*
Kortet är så otroligt fint.
Kram Johanna

Rita Barakat said...

This is gorgeous!!! Love the details, the color, this is so pretty!

Gry-Beate said...

For et nydelig kort!!

;0)Gry-Beate

Dorthe said...

Ha Ha ... Det er da fedt når andre skal fortælle en at man har vundet. Tillykke med sejren, dit kort er da også lækkert!!

-Sanna- said...

Gratulerer og takk for at du er med på candyen min....

Benedicte said...

gratulerer så masse!

Related Posts with Thumbnails