Saturday, August 21, 2010

Mitt bidrag til Månadens Utmaning

Her er skissen som skulle følges: Jeg har valg å lage et kort etter denne skissen.


Resultatet ble til dette:


Her følger noen flere closeups:




Bladene laget jeg selv. Jeg tegnet opp bladene i vellum med bonefolderen min, klippet dem ut og fargela jeg dem med distress ink. Da vellumen ble våt krøllet den seg og dermed fikk jeg perfekt form på bladene ved å bøye dem slik jeg ville ha dem.

The leaves i made myself. I drew the leaves on the vellum with my bonefolder. Then i cut them out and painted them with distress ink. When the vellum got wet it curled. And then i got the perfekt shape on the leaves by bending them until i was satisfied with the form.

6 comments:

pojjo said...

WOW super läckert... gillar verkligen cirkeln med pärlorna. DU är så kreativ min vän

Cornelia said...

Tack för beskrivningen av hur du har gjort bladen, de är verkligen fina! Ja, hela kortet är väldigt snyggt!

Tack för att du deltar i Månadens Utmaning!

Lisa said...

Jätte läckert kort! =)

kultjej said...

vilket fint kort!

GunBritt said...

Hej och Grattis till vinsten
Jätte fint kort du har gjort

Hälsningar
GunBritt

pojjo said...

GRATTIS GRATTIS GRATTIS
Du vann månadens utmaning med ditt underbara kort. :D
Är så glad för din skull *ler*
Klem Johanna

Related Posts with Thumbnails