Thursday, August 26, 2010

Heia Dorthe...Candyen din har kommet.

Hei Bloggere!

Gjett om jeg ble glad her om dagen! Jupp det ble jeg...:-) Jeg vant en candy hos Dorthe! Har egentlig lyst å være skikkelig barnslig men... nei jeg skal være snill, hehe. Tusen takk til Dorthe for den kjempeflotte candyen. Det var masse godsaker som jeg ikke hadde fra før og det var jo bare supert. Hvis dere trykker på overskriften kommer dere direkte til Dorthe sin blogg "Pipserier". Hun lager utrolig mye fint. Verdt å ta en titt. Gjerne meld deg som følger samtidig. Jeg er nå frekk nok til å "låne" bildet ditt Dorthe. Mine ble ikke like bra, hehe.

Hi Bloggers!

Guess if i got became happy here the other day? oooo Yeah i did...:-) I just won a candy from Dorthe! I really want to get seriously childish but... no i`ll be a good girl, hehe. Thanks to Dorthe for this great candy. There were a lot of goodies that i didn`t have before and that was just great. If you touch the headline you will get directly to Dorthe`s blog "Pipserier". She makes the most wonderful creations. It is worth it to take a peek. Also please sign up as a follower at the same time, thanks. I am boldly "borrowing" your picture Dorthe. Mine didn`t turn out that well, hehe.




Look at those awesome flowers! Love them!

2 comments:

Lori said...

Congratulations on your win! Good luck with my blog candy, thanks for entering-Lori

Dorthe said...

Hej du.
Godt du fik pakken - og endda superhurtigt!
Jeg er glad for du kunne bruge tingene. Og Tak for den fine reklame for min blog *S*
Hav en rigtig god weekend.

knus

Related Posts with Thumbnails