Sunday, August 22, 2010

En liten morsom hendelse!

Hei bloggere!

Jeg bare MÅ fortelle om denne helt hysterisk morsomme hendelsen her om dagen.

Bleien til min yngste datter, Isabell, hang en smule på halv8. Så jeg sa til henne at hun måtte komme til meg så skulle jeg fikse bleien. Istedenfor å komme til meg tok hun en helomvending å sprang rett bort til verktøykassa og hentet et skrujern. Så kom hun til meg med skrujernet og sa: Mamma, nu kainn du fizze bleien. Jeg bare knakk i sammen av latter. Hun så utrolig søt ut der hun sto med skrujernet i hånda:-)

Hi Bloggers!

I just HAVE to tell you about this hysterically funny insident that happened here the other day.

The diper to my youngest daughter, Isabell, was hanging a little all over the place, so i said to her that she had to come to me so that i could fix her diper. Instead of doing as she was told, she turned around and ran over to the toolbox and picked up a screwdriver. Then she came to me with the screwdriver and said: Mommy, now you can fizz my diper! I just broke down in laughter. She looked so incredibly cute with the screwdriver in her hand.

No comments:

Related Posts with Thumbnails