Sunday, August 22, 2010

Vintage Udfordring #5

Hei Bloggere!

Da har jeg omsider fått gjort ferdig mitt bidrag til utfordring #5 hos "Vintage Udfordring". Det tok sin tid, men med skeive bleier og ungeskrål så er det ikke så lett å få fred til å gjøre seg ferdig. Minsta har begynt å interessere seg for scrapping. Men da er det mere for å få lov til å fingre med alle de fine glitrende tingene. Det er oftere og oftere nå at hun spør: mamma skæppe? Men arti er det nå uansett. Vel her er i allefall mitt bidrag til utfordringen.

Hi bloggers!

I have finally finished my contribution to challenge #5 at "Vintage Udfordring". It took a bit of time but with dipers hanging the wrong way and a little one naging and crying it hasn`t been easy to find time and peace to finish up. Our little one has started to get interested in scrapbooking but i think it is only to get to play with all the nice and glittery things. It is more and more often that she comes to me and asks: mommy scappe? But funny is it no matter what. Well anyway, here is my contribution to the challenge.






Nesten alle blomstrene er alterert. De fleste er svertet, noen har jeg malt med perfect pearls og på de fleste har jeg bygget flere lag. Jeg synes de ble ganske søte.

Almost every flower is altered. Most of them are inked, some are painted with perfect pearls and most of them i have layered. I think they turned out quite cute.








Glemte å legge ut bilde av hvordan den så ut før jeg begynte, så jeg setter inn en liten redigering her.

Forgot to put out a picture of the jar before i started, so i just have to do a little editing here.

5 comments:

Bodil said...

Åååå så lekker denne var. Nydelige pyntet.

Lisbeth said...

Aldeles nydelig!!!
Blomstene ble supre:0))
Klem

Filharmonica said...

Så nydelig du har pyntet glasset :-) Tusen takk for at du deltar i vintageutfordringen!

Benita said...

Genial ide at pynte en stor glasbeholder til dine hemmeligheder.

tak for deltagelsen i vintageudfordringen.

Dorthe/Dob said...

Meget flot glas du har lavet.
Der er utrolig mange smukke detaljer.
Tak for din deltagelsen i vintageudfordringen

Related Posts with Thumbnails