Tuesday, August 24, 2010

Sukkersøtt utfordring #89

Hei Bloggere!

Nok ei utfordring å hive seg med på. Alltid arti med utfordringer. Denne gang gjelder det å bruke bling, knapper og puncher. Så nå er det bare å sette i gang. Prosjektet skal være inne til torsdag kl 18.00 norsk tid. Mitt bidrag ble dette kortet:

Hi Bloggers!

Yet another challenge to join. Allways funny with challenges. This time it is about using bling, buttons and punches. So lets go. The project is due to thursday at 1800 norwegian time. Here is my contribution:




Det er første gang jeg prøver meg på fargelegging av et stempel. Jeg ble ikke helt fornøyd selv. Jeg brukte farveblyanter og fargene vises ikke så godt. Tenker at jeg skal prøve meg med distress ink neste gang.

It is my first try to colour a stamped image. It didn`t go too well. I used colourpencils and the colours didn`t show very well. I think i vill try distress ink next time.



Den punchede borden er en Martha Stewart double edge punch som heter Doily Lace Trim.

The punched lace is a Martha Stewart double edge punch called Doily Lace Trim.



Først svertet jeg kantene på blomstene med distress ink (Brushed curdoroy). Så malte jeg dem med Perfect pearls for å få skimmer i dem. Vet ikke om det vises så godt. Så satte jeg dem sammen i flere lag.

First i inked around the edges of the flowers with distress ink (Brushed curdoroy. Then i painted them with perfect pearls to get them shimmery. Don`t know if it shows too well. Then i layered them.

4 comments:

pojjo said...

Åh så gulligt kort... detta gillade jag massor :D

Gry-Beate said...

Så kjempe flott et kort! Mange flotte delaljer!

Takk for at du deltar hos Sukkersøtt.

;0)Gry-Beate

Wenche said...

Et supert kort, Mona!! Flott det båndet du har tredd gjennom panelet og lekre blomster.
Takk for at du deltar hos Sukkersött!
Klem Wenche :0)

Helle said...

Hei Mona
Takk for kommentar i min blogg:-)
Has sendt "trøstepremien" til deg og har også sendt deg en melding på FB..
Kjempeflott kort med masse lekre detaljer.
Stilig med det båndet du har tredd på panelet!
-Helle-

Related Posts with Thumbnails