Wednesday, August 18, 2010

Tessans Blogcandy

Hei bloggere!

Tessan har en blogcandy pågående, og ett av kriteriene for å få være med i trekningen var å tolke en av hennes skisser. Så omsider har jeg fått ferdig mitt bidrag. Det tok litt tid. Jeg slet litt med inspirasjonen men jeg håper det går bra likevel.

Hi bloggers!

Tessan has a blogcandy going on. One of the criterias for entering is to interpret one of her scetches. Well, finally i have finished my contribution. I was a little slow. I struggled with my mojo but i hope a get lucky after all.








3 comments:

pojjo said...

Wow det blev ju super snyggt :D
Du är så kreativ min vän *ler*

Bodil said...

Hei Mona.
Oppskrift til trillebårkortet finner du i HER
Eller ved å gå til sidebaren i bloggen min.
Hyggelig om du vil prøve deg på denne :) klem :)

Tessalonika said...

Hallå!! Vad roligt att du ville vara med på min bloggcandy!! Vilken härlig LO i vintage stil!! Lycka till :)
Kram Tessalonika

Related Posts with Thumbnails